Nová generácia vozidiel AUDI A4

Možno povedať, že na prvý pohľad sa od predchádzajúcej verzie vozidla, nič zásadné nezmenilo. U značky Audi sa nejedná o nevýhodu ale skôr výhodu. Pretože predchodca Audi A4 bol a je veľmi kvalitný automobil, nepotreboval zásadné zmeny, ale aj napriek tomu sa v novom modeli stretneme s pár veľmi zásadnými vylepšeniami.
 sportovní Audi
Odlišnosť od staršieho modelu
 
·         Čiastočne sa zmenila, už tak dokonalá, maska ​​o kovové detaily a vylepšené hrany.
·         V maske sú vsadené nové, veľmi geometrické, ostro hranaté svetlomety Audi Matrix LED, naozaj typické pre tieto vozidlá.
·         Rozmerovo sa vozidlo, v porovnaní s predchodcom, o niečo málo zväčšil, ale jeho hmotnosť naopak klesla o 120 kg.
·         A v neposlednom rade je vo vozidle zabudovaná nová technika, ktorá síce nie je na prvý pohľad viditeľná, ale veľmi dôležitá.
·         Pred vodičom je veľký display, ktorý nahrádza klasické budíky s jednotlivými údajmi o stave jazdy a motora. Na display je možné tiež súčasne zobraziť navigačnú mapu.
 
Jazdné vlastnosti
·         Vo vozidle je umiestnený sedemstupňový automat.
·         Motor veľmi dobre akceleruje aj pri nízkych otáčkach.
·         Pri prejazde zákrutou je auto veľmi stabilné, žiadne náklony kabíny, vodič má pocit istoty a to všetko vďaka ťažkej časti predka vozidla, kde je umiestnený motor.
·         Ťažší a stabilný predok vozidla dáva tiež stabilitu na zadnú časť vozidla.
·         Kvalitu jazdy tiež zaisťujú, novo vyvinuté, päťprvkové nápravy a riadenie s elektromechanickým posilňovačom.
 nový vůz
Druhy motorov
·         Automobilka pre novú Audi A4 Avant pripravila tri benzínové motory s označením TFSI, štyri naftové motory označené TDI a model motora na zemný plyn G-TRON.
 
Vybavenie za príplatok
·         Jedinou nevýhodou tohto vozidla je tá skutočnosť, že mnoho vecí v novom vozidle je za príplatok.

·         Je možné dokúpiť napríklad trojzónovú klimatizáciu, tempomat, dynamické riadenie, ktoré mení prevod v závislosti na momentálnej rýchlosti auta a uhla natočenia volantu, podvozok s adaptívnymi tlmičmi, u ktorého môže vodič zvoliť medzi dvoma verziami a to športové alebo komfortné a mnoho ďalšieho.